Kdyby se nás někdo zeptal, v jakém odvětví jsme s online marketingem pro klienty začínali, bylo by to stavebnictví. Konkrétně hydroizolace, jejichž prezentaci zákazníkům řešíme na internetu pro AQUASAN již celou dekádu.
Řešit kompletní marketing pro malou firmu s sebou nese nesporné výhody – celou marketingovou koncepci můžeme řešit sami tak, aby do sebe jednotlivé marketingové cíle a strategie kompletně zapadly.
Za poslední léta jsme pro AQUASAN řešili vše od webu, přes e-mailing, grafiku, tiskoviny, PVC reklamní plachty, polepy vozidel, ale i například vánoční dárky pro klienty.
Sociální média
Aktuálně ve spolupráci s AQUASANem řešíme, jak poměrně nezáživné téma hydroizolací komunikovat na sociálních sítích, kde se lidé chtějí především bavit. Vytvořili jsme obsahové linie, kdy prostřednictvím seriálů „víte, že…“ chceme lidem prezentovat zajímavosti z oboru hydroizolací a zároveň prostřednictvím anket publikum aktivně zapojit do hlasování a komentářů.
Lokální marketing
A protože AQUASAN jako stavební firma působí především lokálně v rámci Moravskoslezského kraje, nedílnou součástí marketingových strategií je lokální marketing, který pro firmu průběžně realizujeme.
Poslední akcí byla kampaň vedená prostřednictvím tištěných inzerátů v lokálních obecních zpravodajích. Tímto způsobem jsme byli schopni cílit velice přesně na zákazníky v jednotlivých obcích za velice rozumné peníze.