Pro PAMET, předního výrobce kovových lisovaných dílů, svařovaných a montovaných sestav, děláme marketing již několik let. Po modernizaci webových stránek v letošním roce realizujeme komunikační imidžovou kampaň pro širokou veřejnost.
Cílem kampaně Lisování je umění je prezentovat úzce specializovaný strojírenský segment lisovaných komponentů široké laické veřejnosti. A protože se zaměřujeme především na sociální sítě, je důležité být kreativní a komunikovat zábavnou formou pro diváka.
Napadlo nás propůjčit kovu duši a z jednotlivých kovových komponentů vytvořit skulptury s příběhem. Co kus kovu, to příběh. A protože jsme chtěli akcentovat hlavně preciznost a dokonalost lisovaných dílů, napadla nás analogie s přírodou. Jak jsme postupovali?
Vytipovali několik živočichů, stáhli si jejich fosilní snímky. Nafotili jsme jednotlivé lisované produkty a pomocí umělé inteligence dosadili lisované komponenty do skeletonů a každou skulpturu jsme následně sestavili v dílně.
Glo glo glo do epoxidu
Po sestavení následovalo přenesení do silikonové vany a zalití epoxidovou pryskyřicí. Docílili jsme tak perfektního zakonzervování a efektu fosilie. Počítáme totiž také s fyzickou prezentací zalitých skulptur v showroomu PAMETu.
Social kampaň
Výroba obsahu pro sociální sítě je nosným prvkem celé kampaně. Z kompletace jednotlivých skulptur v dílně jsme pořídili časoměrná videa, která jsme použili v reels. Všechny skulptury jsme nafotili ve vysokém rozlišení pro použití nejen v grafikách na Facebooku a Instagramu, ale i pro tisk na obrazy a do kalendáře.
Kalendář a printy
Detailní fotografie ve vysokém rozlišení použijeme pro tisk obrazu, kterými osadíme zasedačku a další společné prostory PAMETu. Z fotek rovněž zkompletujeme nástěnný kalendář pro rok 2025.
Vernisáž jako třešinka
Roční kampaň zakončíme prosincovou vernisáží s prezentací velkoformátových vizuálů i fyzických skulptur zalitých v epoxidu.
Specifika kampaně
- Období: Leden 2024 – Prosinec 2024
- Cíle: Zvýšení povědomí o značce, zvýšení dosahů na sociálních sítích