BIRKÁŠ Marketing
  • Naše příběhy
9. 2. 2024
Kreativa, Produkce, Social

Lisování je umění, aneb jak vdechujeme život kouskům kovu

Lisování je umění, aneb jak vdechujeme život kouskům kovu
9. 2. 2024
Kreativa, Produkce, Social

Pro PAMET, předního výrobce kovových lisovaných dílů, svařovaných a montovaných sestav, děláme marketing již několik let. Po modernizaci webových stránek v letošním roce realizujeme komunikační imidžovou kampaň pro širokou veřejnost.

Cílem kampaně Lisování je umění je prezentovat úzce specializovaný strojírenský segment lisovaných komponentů široké laické veřejnosti. A protože se zaměřujeme především na sociální sítě, je důležité být kreativní a komunikovat zábavnou formou pro diváka.

Napadlo nás propůjčit kovu duši a z jednotlivých kovových komponentů vytvořit skulptury s příběhem. Co kus kovu, to příběh. A protože jsme chtěli akcentovat hlavně preciznost a dokonalost lisovaných dílů, napadla nás analogie s přírodou. Jak jsme postupovali?

Vytipovali několik živočichů, stáhli si jejich fosilní snímky. Nafotili jsme jednotlivé lisované produkty a pomocí umělé inteligence dosadili lisované komponenty do skeletonů a každou skulpturu jsme následně sestavili v dílně.

Glo glo glo do epoxidu

Po sestavení následovalo přenesení do silikonové vany a zalití epoxidovou pryskyřicí. Docílili jsme tak perfektního zakonzervování a efektu fosilie. Počítáme totiž také s fyzickou prezentací zalitých skulptur v showroomu PAMETu.

Social kampaň

Výroba obsahu pro sociální sítě je nosným prvkem celé kampaně. Z kompletace jednotlivých skulptur v dílně jsme pořídili časoměrná videa, která jsme použili v reels. Všechny skulptury jsme nafotili ve vysokém rozlišení pro použití nejen v grafikách na Facebooku a Instagramu, ale i pro tisk na obrazy a do kalendáře.

Kalendář a printy

Detailní fotografie ve vysokém rozlišení použijeme pro tisk obrazu, kterými osadíme zasedačku a další společné prostory PAMETu. Z fotek rovněž zkompletujeme nástěnný kalendář pro rok 2025.

Vernisáž jako třešinka

Roční kampaň zakončíme prosincovou vernisáží s prezentací velkoformátových vizuálů i fyzických skulptur zalitých v epoxidu.

Specifika kampaně

  • Období: Leden 2024 – Prosinec 2024
  • Cíle: Zvýšení povědomí o značce, zvýšení dosahů na sociálních sítích

Inspiruje někoho tento marketingový příběh? Sdílel jej.

  • Facebook
  • WhatsApp

Další příběhy

  • Jak jsme zatopili pod kotlem na sociálních sítích
    v kategorii Social
  • Dáváme světu vědět o klucích od solárů
    v kategorii Branding, Social, Weby
  • Monoi aneb příběh o tom, jak jsme vybudovali eshop s obratem půl milionu
    v kategorii E-shopy, Kreativa
  • Se Značkami na závodním okruhu Hockenheimring
    v kategorii Produkce
  • Komplet marketing pro spolek DOBRATIČANé
    v kategorii Případové studie

Kategorie příběhů

  • Branding
  • E-shopy
  • Kreativa
  • Případové studie
  • Produkce
  • Social
  • Weby

BIRKÁŠ Marketing

Společně s našimi klienty píšeme marketing příběhů. Již jsme jich napsali desítky. Napíšeme i ten tvůj?

Kontaktní informace

733 399 773
ahoj@birkasmarketing.czbirkasmarketing.cz

Nejnovější příběh

Jak jsme zatopili pod kotlem na sociálních sítích9. 3. 2024
2024 BIRKÁŠ Marketing