O netradiční prezentaci kovových dílů široké veřejnosti

výzva pro nás

Odprezentovat široké veřejnosti lisování kovových dílů neotřelou a atraktivní formou.

Koncept, timeframing 0%
Skenování dílů pro stavbu 0%
Výroba skulptur 0%

Výroba 13 skulptur hmyzu a živočichů z portfolia lisovaných dílů PAMETu a jejich netradiční následná prezentace napříč komunikačním mixem s akcentem na detail a preciznost zpracování. 

Kampaň poskytuje neotřelou prezentaci výrobků PAMETu zajímavou formou pro širokou neodbornou veřejnost. Prezentace kovových lisovaných dílů prostřednictvím “uměleckých děl” je v rámci evropského trhu unikátní.

Nabízí se analogie dokonalosti vyrobených lisovaných dílů s dokonalostí stavby těl živočichů v podání matky přírody. Oba fenomény jsou zcela jistě uměním, nosnou message kampaně se tak stává – Lisování je umění. Popř. hashtag #lisovanijeumeni

“Lisování je umění” komunikuje jak precizní zpracování a bezkompromisní důraz na kvalitu, tak i nutnost vysoce kvalifikovaných pracovníků a optimalizovaných procesů výroby.

Výstupy kampaně

  • Soubor digitálních fotografií
  • Časosběrná “making of” videa z výroby
  • Nástěnný kalendář 2024
  • Velkoplošné tisky do repre prostor
  • Vernisáž “Lisování je umění”

Komunikační mix

  • Sociální sítě Facebook, Instagram, Linked In
  • Webové stránky pamet.cz
  • Externí PR články (medialist)
  • Tiskoviny 
  • Nástěnný kalendář
  • Vernisáž

potřebujete také pomoci s marketingem?

Neváhejte se nám ozvat

Tento web používá cookies. Jeho používáním souhlasíte s jejich ukládáním a zpracováním.