Jak jsme probudili lásku k dopravním značkám
výzva pro nás
Pro klienta z oboru dopravního stavitelství vymyslet pozitivní komunikační kampaň se společensky odpovědným přesahem.
Značky Morava, a.s. jsou jedním z největších tuzemských komplexních dodavatelů v oblasti dopravního stavitelství.
Společnost se zabývá především realizacemi vodorovného dopravního značení, instalacemi silničních ocelových svodidel, výrobou a instalací svislého dopravního značení, aplikací protismykových a protinámrazových systémů, a dodávkami veškerého příslušenství a vybavení pozemních komunikací.
Nuda? Ale vůbec ne.
Jde přeci o každodenní bezpečnost nás a našich dětí na cestách. A to je téma zásadní.

IMG_20230315_110711

IMG_20230315_105631-2

IMG_20230315_105803
behaviorální psychologie v praxi
Aneb jak a priori negativní symboly přetavit v čistou pozitivitu a lásku ke značce.
Přemýšleli jsme, kde a a v jakých situacích se člověk setká s produkty či službami Značek Morava.
Na cestě, za volantem, v koloně, otráven z dopravního omezení, které je nutné pro realizaci stavby či opravy na komunikaci.
Zákazové značky řidič vnímá jako omezující, negativní. Ale co se na to podívat z druhé strany jako na značky, které zajišťují náš bezpečnější průjezd komunikací?
A tak se zrodilo srdce ze zákazových značek. Pozitivní symbol lásky. Lásky k bezpečnosti na silnicích.



Značky září na Silniční konferenci 2023 v Ostravě
Ukázat naši lásku k bezpečnosti na silnicích světu. Tak jsme pojali naši prezentaci Značky Morava na Silniční konferenci 2023 v Ostravě.
A že bylo v Trojhalí na co koukat. Před halu jsme nainstalovali šestimetrové srdce ze značek. Komplet jsme sladili grafiku stánku. Trika s potiskem rozdali našim manažerům a delegátům. Dokonce jsme do těchto triček dopisovali i poledance tanečnice na večerní vystoupení.
Výsledek? Stánek natolik plný návštěvníky, že jsme museli operativně přidávat barové stoly. 🙂
Srdce září, symboly fungují, příběhy se dějí!











